Úvod do nail-art?

Prajem Vám krásnu nedeľu!Na podnet blogerky Danielky , ktorá ma sleduje na mojom instagrame som sa rozhodla robiť články o nail-art.Viem,že ešte len začínam,ale rada by som sa s Vami o tom podelila.
Dnes to bude taký úvod do môjho nail-art,kde Vám vysvetlím,ako som k tomu vlastne prišla,kde hľadám inšpiráciu a čo sa mi páči.

Nechty som si lakovala už dlhšie,no vždycky to bolo len tak klasicky,rovnaká farba+nejaký lak s trblietkami,takže to bola dosť nuda.Kúpila som si jeden štetec na bodky a pomaly to začalo.Začala som si bodkovať nechty a chytilo ma to.K mojej zbierke lakov a doplnkov prispela aj kamoška,ktorá je vlastne aj spolužiačkou a darovala mi kamienky na nechty rôznych tvarov a farieb.Tak som ich začala komponovať do mojích nechtov.
Inšpiráciu hľadám na hashtagoch a klasicky,ak mi dôjde fantázia,tak to dám do google.
Čo sa mi páči? Mne sa totiž páči stále niečo iné,veľmi sa definovať nedá,ale mám rada buď pastelové farby alebo veľmi výrazné a milujem čisté línie,nič prekombinované. V tomto čase u mňa prevládajú teda pastelové farby a taktiež sa  mi veľmi páči vínová a čierna farba.

Dnes Vám pridám fotky,možno sa trocha inšpirujete a v ďalšej časti #nail-art Vám môžem ukázať,aké mám laky,štetce a veci na zdobenie.Do ďalších sérii by som chcela dávať postupy na nechty,tak dúfam,že mi to vyjde a bude Vás to  zaujímať :)

 Ako som Vám spomínala,zo začiatku som si lakovala nechty úplne obyčajne.
 Áno,bodková mánia :)

 Skúšala som si robiť ombré nechty.Dopadlo to tak 50/50.Aj som spokojná bola,aj nie :D
 Darované kamienky od spolužiačky.Aj srdiečko dole


Na posledných dvoch fotkách som použila takéto dekoračné lepiace pásky(pásiky?),ktoré som si objednala z ebay.Zatiaľ som vyskúšala iba strieborné,no v sade ich mám ešte 9(!!!).

Viac o mojich doplnkoch a veciach,ktoré používam na nechty sa dozviete v ďalšej sérii #nail-art(u)
Tak čo? Inšpirovala som Vás? :)
Ak máte nejaké otázky, opýtajte sa ma na ne  v komente! Veľmi rada Vám na ne odpoviem :)

6 komentárov :

  1. moc hezky, jsi sikovna, ja si sotva nalakuju nehty uplne obycejne a vetsinou bezbarvym lakem :-D

    rozjizdim novy projekt, je to neco na zpusob reality show, smirovani oblibenych blogeru, kdyby te to zaujalo, budu rada, kdyz se zapojis :) http://rachel-roo.blogspot.cz/2014/10/jak-si-ziju-projekt.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som tiež takto začínala.Treba len chytiť cit a už to pôjde samo!:) Aj teraz sa mi niekedy stáva,že si to musím prerobiť a vydarí sa mi to až 10. krát :)
      Idem si to hneď pozrieť,vyzerá to zaujímavo :)

      Odstrániť
  2. Máš moc hezké nehty. Já můžu dělat co chci a stejně je mám jako papír... Pak už je to zbytečné, žádný lak mi nevydrží, ale bez něj je to ještě horší... :/

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja som mala také nechty.Naozaj.Veľmi sa mi štiepili,ale jedna známa mi doporučila zinok,normálne to kúpiš v lekárni ako vitamíny,ktoré používaš raz denne.Je to dobré na vlasy,na nechty aj na pleť.Mne to najviac pomohlo na nechty,presne tak ako som chcela a teraz,keď ich chcem trocha spevniť tak používam lak s gélovým efektom od Avon.Je fakt perfektný,vyskúšaj :)

      Odstrániť
  3. Krásne tiež ma baví si takto skrášľovať nechty.Je to podľa mňa krajšie ako klasicky nalakované nechty.Pridávam sa k pravidelným návštevníkom blogu budem rada ak oplatíš
    www.janie-hannagonova.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám veľmi pekne za komentár! :) ♥