Simple nailart #1

Ahojte! Hlásim sa po dlhšej dobe s rubrikou nailart. Začnem s veľmi jednoduchými trikmi na nechty.Keďže sa škola rozbehla a mne ostávalo čoraz menej času na vymýšľanie a na tvorenie nejakých špeciálnych vzorov na nechty,robila som úplne jednoduché ale pritom veľmi krásne nechty,ktoré vydržali celý týždeň v škole,bez jediného škrabanca! Myslím si,že viac dievčat túži presne po tomto ! Mali by ste záujem aj o nejaký presný postup? Názory a tipy uvítam rada v komentároch!

Ak ste nadšencami lakov na nechty, presne tak ako ja,skúste skočiť do 101 drogérie.Majú tam perfektnú zľavu na laky Miss sporty - 1+1 zdarma (cena jedného laku je 1,79 € ).Skúste sa pozrieť,možno táto akcia bude ešte stále trvať.Ja som si vybrala takéto 2 odtiene:
1.odtieň č. 544, 2.odtieň č. 541

A teraz niečo pre inšpiráciu :)




Moje nechty za posledné 2 mesiace toho museli zniesť veľmi veľa.Na týždeň si dávam pauzu od lakovanie,nechám ich pekne natural,posilníme sa zinkom a uvidíme,či moje nechty opäť budú tak krásne,ako doteraz. Dávate aj Vy pauzu svojím nechtom? :)


4 komentáre :

  1. Já sice moc laky na nehty nepoužívám, občas se zmůžu na to, že si je nalakuju průhledným lakem, ale chtěla bych se taky naučit taky nějaké takové triky :-) Máš to moc krásné. www.cookingwithsusa.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné laky, nejvíc se mi líbí předposlední a poslední :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásné laky! Moc se mi líbí 2. nail art. PS: Máš hrozně pěkné nehty!

    http://beaufash-klarka.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám veľmi pekne za komentár! :) ♥