Cena útechy od Dany Čuks

Konečne je za mnou veľmi ťažký týždeň.Vlastne ani neviem,prečo som ho nazvala ťažkým...asi tým,že som mala veľmi málo voľného času popri škole.Písomka sem,písomka tam,skúšanie,domáce úlohy,výkresy.Všetko sa kopí a mne to teda rozhodne nepridáva na energii.Rada by som Vám napísala o tom,čo mi spríjemnilo koniec týždňa.Tak poďme na to :)

Pochválim sa Vám s novinkou,ktorá už novinka asi ani nie je,ale...Práve dnes mi došiel balíček od úžasného človiečika-Danielky. Na jej blogu prebiehala giveaway,ktorú som vlastne nevyhrala,ale Danielka sa rozhodla udeliť "cenu útechy"/presne tak to nazvala/..no a ocitla som sa tam..moje ♥ sa rozbúšilo a ja som skoro vyskočila z kože.Bol to veľmi krásny pocit.Pocit šťastia,ktorý vo mne pretrváva doteraz.Ďakujem veľmi krásne tejto úžasnej blogerke,ktorá mi vykúzlila úsmev na perách a spravila mi deň ešte krajším :)

V balíčku,ktorý bol vlastne prekvapenie sa nachádzali úplne super veci! Presne také aké mám rada!!! Danielka to presne odhadla a tým potešila moju dušu.

Milujem laky na nechty a vlastne všetky veci spojené s nail-art.Ak ma sledujete na instagrame, môžete vidieť,že v poslednej dobe sa mojím rukám venujem viac.Síce som ešte len na začiatku svojej cesty,učím sa,ale dúfam,že sa to zlepší a moje výtvory budú stále lepšie a lepšie./Určite spravím v najbližších dňoch článok o mojom nail-art(e) a aj recenzie na laky./
Taktiež mi poslala vzorku micelárnej vody od Biodermi,ktorú veľmi rada vyskúšam.Už dávno uvažujem nad jej zakúpením,tak aspoň zistím,či mi bude vyhovovať.

Ešte raz,jedno veľké ďakujem patrí Danielke! Si super dievča a super blogerka! 

Poznáte ju a jej blog? http://danycuks.blogspot.sk/ 
                                         Čeknite,komentujte, pripojte sa k lokalite ♥


3 komentáre :

  1. Tiež som od Dany dostala balíček, veľmi ma potešil a teším sa až otestujem vecičky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som síce otestovala len lak a vzorku od biodermy ale sú skvelé!! Asi najlepší lak,aký mám doma je tento.Dlhá výdrž,síce sa strašne zle odlakuváva,keďže je pieskový a ešte som nenarazila na dobrý odlakovač,ale vyzerá perfektne,priam luxusne!!! :)

      Odstrániť

Ďakujem Vám veľmi pekne za komentár! :) ♥