♥ GIVEAWAY- 2 ♥

Ahojte babenky moje!!! :)

Rozhodla som sa,že spravím pre Vás ďalšiu giveaway,keďže je Vás tu tak mnoho.Veľmi si to vážim a som veľmi šťastná !!! Mojím blogom prešlo niečo okolo 1200 ľudí,čo ma nesmierne teší a zároveň podporuje!!! Ďakujem Vám za každý jeden komentár a za každú jednu peknú povzbudzujúcu vetu!
Teraz,by som Vám rada ukázala, o čo sa vlastne bude súťažiť.Vybrala som vecičky,ktoré sama mám a sú podľa mňa peckové!Snáď aj Vy s nimi budete spokojné!!! :)
Výherca bude len 1 a bude sa súťažiť o týchto 5 cien :

1.Vzorka toaletného parfumu-PARISIAN CHIC od AVON(s rozprašovačom) 
   -vôňa čiernych malín,kvetov nočného jazmínu a zamatového santalového dreva :)
2. Dlhotrvácny tekutý make-up(vzorka) -odtieň natural beige (mne vydrží na pleti naozaj dlho a      pôsobí veľmi prirodzene!)
3.Hydratačný sprchovací krém(vzorka)- orientálna orchidea & malina(Podľa mňa vonia veľmi sladko,skoro ako nejaké cukríky..yummi)
4. DIY náušnice-Vyrábala som si presne také isté pre seba a myslím si,že vôbec nie je zlý nápad spraviť niečo také aj pre nejakú kočku!Fotka,ako to má vyzerať-teda koniec náušnice si ohnete za uško.Komponenty a korálky použité z tejto stránky.
5.Krásna kvetinková čelenka,ktorú mám aj ja,len v modrej farbe.Rozhodla som sa ju pre Vás objednať,no pre tentokrát vo farbe rose(tmavšia ružová)

Podmienky GIVEAWAY:
                                         1.Pripoj sa k mojej lokalite-GOOGLE FRIEND CONNECT
                                         2.Do komentára mi prosím napíšte svoju e-mailovú adresu,no a posledný                                              bod č.3 bude spočívať v tom,aby ste mi napísali,ako sa Vám páči giveaway                                          balíček a čo hovoríte na náušnice..Vlastníte niečo takéto? :)

                                     -->    VYHODNOTENIE giveaway bude 26.9.2014 !!! Teším sa !!! :)

19 komentárov :

  1. simus.ben@gmail.com

    V giveaway sú krásne veci :o náúšnice sú úplne top , ešte som také nevidela , ale sú pekné a nápadité :) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jirina.h1997@gmail.com

    Najviac sa mi pači ta kvetinková čelenka, lebo ja žadnu ešte nemám. Náušnice sú bombastické! :3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. lucia.orviska@post.sk
    Veľmi pekný balíček, kvetinová čelenka je prekrásna a náušničky sú super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Aneta.Jamečna@email.cz

    Najviac sa mi páči ta čelenka :3. Je to taký vintage kúsok a ja milujem vintage style :)) Aj tie náušnice sú prekrásne :). No dúfam, že sa na mňa šťastie usmeje a vyhrám! :) Ale prajem to aj ostatným ☺☺

    OdpovedaťOdstrániť
  5. danycuks@gmail. com
    Pre mňa ideálna Giveaway keďže som vzorkomaniak a čelenka je skvelá a náušnice som ešte také nevidela a sú strašne zaujímavé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. 1.GFC:Kornélia Labudová
    2.kornelia.labudova@gmail.com
    3.Balíček obsahuje pekne veci.A tá náušnica je veľmi zaujímavá.
    No tú čelenku mám akurát v inej farbe a je skvelá.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. siska.hutanova@centrum.sk
    :) tá čelenka vyzerá úžasne a náušnice sú tiež krásne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. kermie@seznam.cz
    nevíc se mě líbí ta čelenka :3 vypadá krásně :).Co se týče náušnic vypadají zajímavě :).

    OdpovedaťOdstrániť
  9. bibka.li@centrum.sk

    Giveaway balíček je skutočne super, najviac sa mi strašne páči tá čelenka, takú zháňam už dlho ♥_♥

    OdpovedaťOdstrániť
  10. simonkasasinova@gmail.com

    úžasný balíček vážne z každého niečo a tie náušnice sú krásne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. barcinka11@gmail.com

    Krásne veci, a hlavne tie DIY náušnice, je fajn, že sa snažíš a pre svojich fanúšikov robíš aj DIY - myslím že sama a vynaložíš na to veľa práce, a hlavne mám rada Paríž takže ma potešilo že tam je vzorka takého parfému.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. coufalova.terez@gmail.com
    Strašně se mi giveaway líbí a ty náušnice jsou moc hezké:))

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Krásny balíček a veľmi pekné náušničky :) Chcem vyhraaaaať :)

    Poď ku mne na GIVEAWAY
    Nika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a ešte môj maaaail nvujisicova@gmail.com :)
      Sledujem :)

      Odstrániť
  14. Máš krásný blog, proto tě sleduju ;)
    můj e-mail : valuskalagova@gmail.com
    Ty náušnice jsou krásné, a ano, vlastním podobné doma :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Betty Behanova
    elizabetbednarova@centrum.sk
    Ta celenka je perfektna :3 a bola by dokonala k satam co mam :3

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Denisa Štulíková
    dencastulikova98@gmail.com
    Líbí se mi ta čelenka a dost by mě zajímala jak voní ten vzorek té voňavky :) zajímavé, potom bych se hodně těšila na tu čelenku, všechny mi přijdou strašně cute :3 :))

    OdpovedaťOdstrániť
  17. HTV :)
    xoxocarrie@seznam.cz
    Balíček je super. Vzorečky se hodí vždy. Čelenka je opravdu krásná! A náušnice taky:) Vlastním DIY náušnice dokonce víc párou. A tyhle jsou opravdu pěkné! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. hotovo ☺
    sasena53@gmail.com
    Po čelenke už dávno túžim no nikde som ju nevedela zohnať. Náušnice sa mi páčia a tie vzorky sú taktiež super ☺☻☺☻

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám veľmi pekne za komentár! :) ♥