Začínajú prázdniny!

Ahojte všetci! :)

Začínajú prázdniny?Čo?Áno,pre mňa konečne začínajú!Včera sme pricestovali na Moravu.Cesta bola strašne dlhá..vyrážali sme o 7 ráno a tu sme dorazili o 17:45.Na hodinku sme sa zastavili v Žiline v MAXe a potom hodinka u babky-boli sme ju pozrieť a vzali sme ju s nami :) Momentálne som u super rodinky-sesterky z druhého kolena :D Kecáme,smejeme sa! Je tu strašne fajn!!! :) Už sa teším,kedy sa konečne počasie vylepší a pôjdeme k ich babke...majú tam obrovský bazén a trampolínu,na ktorej som hopsala dnes celý deň :D Všetky zážitky zdokumentujem tu ;)



Krásny večer a tak isto krásne prázdniny!!!:)

PS:Ste aj Vy niekde na prázdninach? Kde? Aké máte plány? :)

PSS: Ešte stále trvá giveaway,zapojte sa tu :)

6 komentárov :

  1. uži si Moravu :) prajem veľa pekných zážitkov <3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Giveaway on my blog !
    fashionblogbydoreen.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Paťka zapoj sa do mojej GIVEAWAY :)

    www.nikoletavujisicova.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Riadne zlatá fotka♥
    Pozývam ťa na moju Giveaway!
    http://fashionbycornelia.blogspot.sk/2014/07/first-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám veľmi pekne za komentár! :) ♥