Shopping on eBay? YES !!!

Ahojte! :)

Dnes Vám prinášam článok,foto článok,o mojich nákupoch na eBay.Vidím v tom mnoho pozitív,ako napr. lacné veci,veľký výber,možnosť aukcie... K nevýhodám by som zaradila asi len tú dobu dodania.Ušetrila som mnoho peňazí.Za dosť veľa vecí,som zaplatila veľmi málo, čo ma teší.V našich obchodoch, by som asi márne hľadala niečo tak lacné :) Taktiež chcem poďakovať môjmu priateľovi,že mi to všetko objedná(som na to antitalent,aj keď asi v tom nie je žiadna veda,xixi) !!! :)



Toto, je zatiaľ môj celý nákup na eBay..a určite nekončí :)


Začnem krytmi na mobil(Samsung Galaxy Fame).Objednala som si 2 silikónové a 1 otvárací,kožený.Nevyšli ma  dokopy ani na 6 eur,takže som šťastná.Neviem kde u nás by som dala za 3 kryty na mobil 6 eur  ! :)


Hodinky? Áno,áno,áno.Milujem hodinky.Každá z hodiniek stála niečo okolo 1 eura. Ktoré sa Vám najviac páčia?  Ja veľmi obľubujem čierne s kvetinkami,ale ani bodkami nepohrdnem :) Sú to také moje srdcovky.


A nakoniec tu máme náhrdelník.Veľmi sa mi zapáčil, od prvej chvíle keď som ho našla.Stál 4€, ale keď som ho uvidela o týždeň za nejakých 80 centov,tak som bola troška sklamaná,ale to nevadí :) Nosím ho (skoro) stále a prekvapilo ma,že ešte nejaví žiadne známky opotrebovania,ako to väčšinou u bižutérie býva! Veľké plus.

Objednávate si veci cez eBay aj Vy? Čo Vás tam najviac ohúrilo a s čím,čo ste si objednali,ste boli najviac spokojní? 

Prajem Vám krásny štvrtkový večer! :) Nový článok už onedlho :)

PS: Páči sa Vám nový dizajn blogu? 


8 komentárov :

  1. Z ebay som nikdy nič nekupovala lebo neviem ako na to a treba mať (tuším) účet.. Ale chcela by som to niekedy skúsiť, veľa ľudí a blogeriek nakupovanie cez internet chváli. Tie hodinky sú všetky veľmi pekné! Najviac sa mi páčia tie s kvetinkami a tie s mapou, úplne mega <3 Nový dizajn sa mi páči, dobre ladí a je taký príjemný by som povedala :) Keď si spomínala, že nevýhodou je doba doručenia, za koľko ti veci prišli?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak to zoberiem tak v priemere,tak do toho mesiaca došli,ale napríklad 1 kryt mi prišiel za 2 týždne :)

      Ďakujem za komentár :)*

      Odstrániť
  2. Ďakujem za milý komentár, naozaj potešil. :) Ty máš čo vravieť, tiež krásny blog. Ja som cez eBay ešte neobjednávala, kedže absolútne neviem ako to funguje :D a myslím že poštovné by bolo ešte drahšie ako celá vec, či? ;)
    No našla som stránku (čínsku) http://www.aliexpress.com/ na ktorej sú veci naozaj za facku, a dajú sa tam nájsť aj také, kde je Shipping for free, čo je super, ale zas je tam tá dlhá doba dodania + čínske číslovanie. :) ale určite plánujem z nej v budúcnosti objednať. :)
    PS- krásna retiazka, a biele a čierne s kvietočkami hodinky sú TOP! ;)

    http://anetabjelakova.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No,ja som tiež na také veci antitalent,ešteže mám priateľa:) Nie,nie..čo sa týka poštovného,ja vyhľadávam iba produkty typu "free shipping" a je ich mnoho. takže poštovné je zdarma,ale samozrejme,treba si dať pozor,uistiť sa :)
      Ja som objednávala veci aj zo stránok ako napr. http://www.everbuying.com/ , http://www.rosewholesale.com/ ale niektoré veci sú lacnejšie aj na eBay ale treba to hľadať :) No a na tých stránkach sa platí aj poštovné(ak teda pri produkte nie je napísane "free shipping"), potom je poštovné na každý produkt iné.Na niektorý je napr. 0,20 € a na niektorý aj 4 €. takže si treba dávať pozor, a ak chceš,volí sa tam aj nejaká minimálna poistka(myslím,že to nie je povinné),v prípade,ak by bol produkt poškodený,alebo by niečo neodoslali a pod. :) A pri tom čínskom číslovaní,je to veľmi jednoduché,teda aspoň ja som si to vysvetlila tak,že je to jednoduché :D
      Vďaka za pochvalu!!!! :)

      Odstrániť
  3. Velmi pekne ;) hlavne tie hodinky ti zavidim :D tiez by som chcela kupovat cez net (nasla som aj jednu stranku okrem ebayu kde su taketo veci fakt za babku) ale vsetko je z ciny :/ aj ked v tejto dobe co uz neni...
    gummybaum.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. zase,prečo nie..:) Pre mňa,ako študentku,je to veľmi výhodné.Je to stále lacnejšie ako zo Slovenska,takže sa mi to viac oplatí. a ak to nikomu nepovieš,nikto ani nevie,že to máš z Číny :D

      Odstrániť
  4. Krásné kousky sis koupila. Zaujaly mě moc hodinky i ten náhrdelník. Také jsem zas nakupovala na Ebay, tak koukni na můj blog, jestli jsi ještě neviděla :-)

    http://i-love-bijou.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Taky jsem nikdy z ebay nic nekupovala. Na tohle jsem hrozný dřevo :D. Sice jsem přemlouvala mamku, ale ta řekla, že zatím nic přes ebay kupovat nebude, protože prý bude stát hromadu peněz převod z našich korun na eura. Já tam vždycky najdu tolik božích věcí, které třeba tady stojí o dvě stovky víc než na ebay. Dokonce je někdy i poštovný zdarma. :D.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám veľmi pekne za komentár! :) ♥