3 dni prekvapení !!!

Ahojte ! 

Hlásim sa po dlhej dobe.Užívala som si prázdniny naplno! Bolo mi naozaj fajn!!! Prečo práve 3 dni prekvapení?O chvíľku Vám to priblížim...


Štvrtok-Super deň u tety Irenky (bola mi ako moja druhá mamka,naozaj super!),boli sme na nákupe,prídeme domov..a zrazu čo nevidím..môj ocko a mamka..Ten nepríčetný pohľad! :D Myslela som si,že je to iba sen,keďže sme mali ostať v Česku až do 1. augusta.. a zrazu po náš prišli rodičia! Ach!!! :) Krásny pocit,keď niekomu chýbaš tak,že príde 500 km po teba :) 

Piatok-Tak teda cesta domov,aj som sa tešila,veď predsa,doma je doma.. a zrazu...rodičia nám oznámili,že ideme do Bešeňovej a že ostávame aj na noc! :) Poznáte to tam? Ja som sa tešila ako malá,keďže odkedy je to tam vynovené som tam nebola!!! Bolo nám naozaj perfektne!!! :)

Sobota-Čo asi také sa mohlo stať? Prišla si domov,zdravá,všetko all right...keď zrazu som vošla do izby.. a moja izba je úplné nová,prerobená!!! :) Ešte stále mám obraz pred očami-ako to tu vyzeralo pred 2 týždňami :D Žlté steny(neznášam žltú farbu),modrý koberec s myškami a syrom,modré dvierka na skrini..a teraz :O Ah,sen !!! :) Síce som chcela modro-hnedé doplnky,ale aj toto je úžasná kombinácia!!! :) Izba ešte nie je vo finálnej verzii.Niektoré doplnky si ešte dokúpim a doladím ja presne podľa svojich predstáv,ale hlavné je,že mám kde spať a cítim sa tu super! :)

Aj takto sa chcem mojím rodičom poďakovať,že pre nás spravili takéto krásne prekvapenia.Boli sme z toho úplne mimo.Som rada,že aj ešte dnes sú ľudia,ktorí neprezradia tajomstvo..(ako napríklad Irenka,ktorá o tom všetkom vedela a nič mi nepovedala! :D..no ale o to to bolo krajšie :) ) Pridávam Vám nejaké fotky z mojej izby,aby ste mali predstavu,ako asi vyzerá! :) 




Tak čo? Páči sa Vám moja izba? :) Baby,ešte stále trvá GIVEAWAY,do ktorej sa môžete zapojiť tu :)

1 komentár :

  1. ako vidím máš zatiaľ fakt pekné prázdniny :) aj moje sú pekné,užívaj si aj nadalej ;)
    gummybaum.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám veľmi pekne za komentár! :) ♥