Meniny

Krásny nedeľňajší večer prajem!!!

Hneď takto na úvod,chcem všetkým Paťkám a Patrikom popriať všetko len to najlepšie k meninkám! :)

Veľmi sa teším,že môžem písať ďalší článok.Včera bola taká menšia oslava-moje meniny(v predstihu) a babkine narodeniny!Bolo to naozaj úžasne! :) Síce som na oslave veľmi nebola,bol to krásny deň.Robila som takú menšiu pestúnku,keďže mám 2 malých bratrancov :) Zobrala som ich na ihrisko,kde sa spolu krásne hrali..moje zlatíčka! :) V tento krásny deň bol pri mne aj môj priateľ,Matúš,ktorý bol so mnou s deťmi a pomáhal mi :) Dostala som od neho krásny meninový darček..motiváciu! :)  Ďakujem!


Aj vy by ste brali takúto ovocnú bombu? :) Mňam,mňam ! 

9 komentárov :

  1. Všechno nejlepší!! :) A máš krásný blog! ♥ Pokud chceš sleduj i můj, budu hrozně ráda :'))
    http://fashionblogbymarie.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak dodatočne všetko najlepšie :-*
    Jasné že by som si dala, hlavne jahody, mňamka.

    www.anetabjelakova.blogspot.sk
    <3 ďakujem za komentár, potešííl

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Všetko najlepšie :)
    Jasné že by som brala, vyzerá to super <3

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Všetko najlepšie, ja by som takuto ovocnu bombu brala urcite, mnam :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám veľmi pekne za komentár! :) ♥