Shopping on eBay - Review - part 2

Ahojte zlatíčka!!! :)

Pre dnešok som sa rozhodla napísať Vám druhú časť z môjho nákupu na eBay. Všetko mi už dorazilo,aj keď si stále priebežne objednávam nejaké veci.Pred nedávnom som si objednala papuče s pandou /ako inak ;)/ a včera som si objednala štetce na nechty-krásny dizajn a super cena/7 štetcov za 1,15 €/.Aj Vy ste milovníčky nákupov a pri tom tak lacných? :)

Dosť bolo kecania,rada by som prešla už k samotným veciam.V tejto časti bude menej produktov,ale sú to asi tie produkty,na ktoré som sa najviac tešila.

1.Môj milovaný bodkovaný backpack!!!! Veľmi sa mi páči takýto štýl a podľa mňa je presne taký istý,ako bol na fotke.Materiál je príjemný,troška tvrdší,ale myslím si,že ak by ma náhodou pristihol dážď, nepremokol by.
Objednávka: 12.8.2014
Dodanie: 2.9.2014 --> to je jediné mínus.Čakala som podľa mňa dosť dlho,pri čom som si platila poštovné/moja skúsenosť s príplatkom  poštovného je taká,že som mala tovar doma veľmi rýchlo/
Cena: cca 12 € /v zľave/

2.Náušnice sovičky.Vlastne,chcela som ich doladiť s náhrdelníkom z prvej recenzie,nuž bohužiaľ,prišli mi v striebornej farbe.Aj tak som veľmi šťastná že ich mám,pretože tie ich oči pútajú snáď každého.Žiarivé modré kamienky-čo sa nimi dá pokaziť? :)
Objednávka: 10.8.2014
Dodanie:2.9.2014
Cena: cca 0,80 €

3.Do mojej zbierky náhrdelníkov/príveskov pribudol ďalší.Mám doma asi všehochuť.Tentokrát je to kríž, s lebkou a s kvietkami/divné,že? :D /
Objednávka:10.8.2014
Dodanie:2.9.2014
Cena: cca 1 €

4.Ako ináč,aj tentokrát som si objednala ďalší náhrdelník.Je to páv?/:D/Má modro-zelené kryštály,podľa mňa super svieža farba,len tak k obyčajnému,napríklad bielemu tričku ;)
Objednávka: 10.8.2014
Dodania:2.9.2014
Cena: cca 0,90 €

Ani Vy neviete odolať stálemu nakupovaniu?Bavia Vás takéto príspevky?Chceli by ste podobné aj v budúcnosti? :)
                                         ♥ GIVEAWAY-GIVEAWAY-GIVEAWAY ♥
                                                          Zapojte sa babenky! :)

11 komentárov :

  1. Pekný článok :) Prosím ťa koľko si splatila poštovné ?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj,ďakujem veľmi krásne!!! :) Poštovné bolo free,akurát pri backpack-u som platila poštovné nejaké 4-5 eurá :)

      Odstrániť
  2. Ten batoh je úžasný :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten batoh je více než dokonalý :O franckovaveronika.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj, paví náhrdelník je úžasný :-) https://www.facebook.com/cookingwithsusa

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moc krásné věcičky jsi sis koupila :) Mít trochu peněz taky bych si pořídila ten luxusní batůžek :3 valuskablog.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásny batoh ! :)

    http://simonabeautytips.blogspot.sk/ pozri a okomentuj môj blog :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám veľmi pekne za komentár! :) ♥