RUKSAK- modnihity.eu -RECENZIA

Ahojte,takže dnes urobím recenziu z nákupu na stránke http://modnihity.eu/.Objednávala som si ruksak-butterfly ,teda s motýlikmi a podklad je krémový/maslový.Batoh nie  je vystužený,čo mi vyhovuje,keďže som takýto batoh chcela.Veľmi sa mi páči,že má priehradku aj dnu a krásne 2 aj z vonku ! :) Chcela som Vám ukázať,aký je na fotke,na stránke,no bohužiaľ,asi je vypredaný a produkt sa nedá nájsť :( 

Negatíva?: Bola som veľmi nahnevaná !!! Pri objednávke som si priplatila 2,9 € za to,aby mi to prišlo na poštu + 1,50 € za dobierku..a čo ma na tom štve? Že prišiel kuriér.Nemám rada kuriérov len z toho dôvodu,že stále vyvolávajú a ja mám aj iné veci na robote,ako čakať ich doma.Ruksak som si objednala 26.augusta, no kuriér mi ho priniesol až 2.septembra,čo mi dosť nevyhovovalo,keďže som ho chcela už vo štvrtok(áno,prišla mi sms,že môj kuriér už ruksak má,no volal mi,že nemá čas!!!!) 

Bola som sklamaná len z tej dopravy,ináč je všetko fajn!!! :) Ruksak som našla cez stránku http://www.heureka.sk/ .Vyšiel ma na 11,70 €,čo je myslím,že super cena!!! :) 

                             ↓↓↓ Ruksak je krásny a veľmi rada ho nosím,nuž,posúďte sami :) ↓↓↓


Máte skúsenosti s týmto e-shopom?Čo ste si objednávali? :)

PS:Baby,chystám pre Vás ďalšiu GIVEAWAY..už čoskoro!!! :) 

11 komentárov :

  1. Odpovede
    1. Vďakíčko!!! :) Aj mne sa veľmi páči,len to rozhodovanie bolo najhoršie..keď sa mi zapáčili 4 naraz ! :D

      Odstrániť
  2. Krásny inak zároveň ďakujem za pomoc takýto batoh hľadám už dlho :)
    http://lenastyletips.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lenka,aj ja som sa ho nahľadala,ale vďaka heureke som ho rýchlo našla a čo je ešte lepšie,bol jeden z najlacnejších- a máš aspoň malú istotu,že presne takýto ruksak nebude mať polovica tvojho mesta :D

      Odstrániť
  3. Pekný batoh:)to veru to by aj mňa naštvalo keby mi tovar prišiel neskôr ale zatiaľ sa mi to ešte nikdy nestalo.
    http://theworldbycornelia.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujeem :) Naštvalo ma to,predsa,na poštu si ideš kedy chceš a nemusíš si dohadovať termín s kuriérom..mňa to neskutočne rozčuľuje..

      Odstrániť
  4. Jéj, batoh je krásny! A oceňujem tvoj výber, pretože motýliky si len tak hocikto nekúpi, čiže super naozaj. :)
    A som rada, že KONEČNE niekto, kto kuriérov neznáša. Neviem, väčšine ľudí práve tento spôsob doručenia vyhovuje, ale ja ho nemám rada, práve kvôli tomu telefonovaniu. Navyše, strašne nenávidím telefonovanie, ani s rodinou, nie to ešte s cudzími... najradšej vybavujem všetko cez SMS. Možno som ja vadná, ktovie. :D
    Rowena | Feeling Hoppy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi krásne! :) Chcela som niečo neobyčajné,no aj tak ich má už pol mesta :(

      Ja kuriérov z celej duše nenávidím!!!:D Otravuje to vkuse,a vlastne on mi určuje môj denný plán.
      Ja smsky milujem,písala by som ich stále :D Tak sme dve ;)

      Odstrániť
  5. Síce tento typ batohov nejako extra nemusím, ale s motýlikmi vyzerá dobre :-)

    Zuzka z blogu Sue and colours
    www.sueandcolours.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veď jasné,100 ľudí -100 chutí,nemôže sa každému všetko páčiť,že? :) Ale každopádne ti veľmi krásne ďakujem!!! :)

      Odstrániť
  6. s týmto e-shopom skusenosť nemám ale ruksak je krásny
    www.janie-hannagonova.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám veľmi pekne za komentár! :) ♥