Sekáčové objavy alebo vecičky za babku!

Mnohé z Vás možno považujú second hand ako podradný obchod,ale ja sa k nemu vraciam stále rada! Nie len,že sú tam nízke ceny, no niekedy tam nájdete naozaj krásne,originálne kúsky, dokonca aj značkové s visačkou a naozaj za babku, presne tak ako ja.Poďme sa pozrieť na to,čo som si v sekáči ulovila ja.

Ako prvý Vám ukážem svetrík/tričko s dlhým rukávom,ktorý mi vybrala moja mamka,zatiaľ čo som bola v škole.Veľmi ma potešil jej výber,keďže ja sovičky veľmi ľúbim,sú veľmi rozkošné!Tento,nazvime ho svetrík, je krásnej modrej farby.Nebol asi veľmi nosený,vyzerá ako úplne nový,dokonca aj oči na sovičke ešte stále krásne držia(moja skúsenosť je taká,že praním takéto aplikácie,kamienky,atď. veľmi rýchlo opadnú).Cena bola 6 €.
Ďalším kúskom je tiež veľmi zachovaná košeľa značky(?) Garden Romantic. Kúpila som si ju pred cca 2 rokmi a stála nejaké 3 eurá.
Začnem náramkami,ktoré síce nie sú zo sekáča,ale sú objednávané z tejto stránky a táto krásna pätica ma vyšla cca na 2 eurá!Ďalším kúskom je klasická čierna sukňa z "tričkového" materiálu.Bola som veľmi zúfala lebo som nemohla nájsť nič na oslavu,tak som zašla do sekáča s veľmi malou nádejou,že by som tam niečo našla, no podarilo sa! Táto krásna suknička,ktorá mi neskutočne sadla bola moja za 1 euro :)
Svetrík značky H&M je môj najnovší kúsok.Veľkosť je síce písaná 38(nosím 42/44)ale je mi fajn! :) Takéto tenké svetríky veľmi obľubujem.Stál 4,20 €.
To najlepšie nakoniec! Svetrík MARKS&SPENCER,ktorý som našla ešte s visačkou.Zamilovala som sa!!! Nie do značky,ale do farby a strihu,keďže na túto značku som prišla až doma(viem,som veľmi nevšímavá).Cena ma prekvapila ešte viac.Stál 0,60 € !!!(chápete?! 60 centov za nový svetrík marks&spencer!)

Chodíte nakupovať do sekáčov?Stretli ste sa aj s ľuďmi,ktorí ich považujú za podradný obchod?Čo pekné ste si v sekáči ulovili Vy? 


Nezabudnite na GIVEAWAY!!!!

10 komentárov :

  1. Pekne ulovky..ja casto chodim do second hand a vzdy si z tade zoberiem aspon 2 kusky.. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem veľmi krasne..:))) Mne sa niekedy stáva aj to,že sa mi nič nepáči,alebo majú len malé čísla :( Ale väčšinou si stále niečo odnesiem..:)

      Odstrániť
  2. ten světřík z H&M je super, já ráda chodívám do sekáčích, ale většinou jen přes léto, protože takhle v zimě mě tam ještě nikdy nic nezaujalo :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja tam rada zájdem hocikedy,aj keď v lete majú podľa mňa väčší výber,to máš pravdu :)

      Odstrániť
  3. Krásny dizajn blogu♥čo sa týka článku ja vôbec nechodím nakupovať do sekáčov ale považujem to za normálnu vec...Inač tie náramky sú veľmi pekne.
    http://theworldbycornelia.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi krásne :) ..Chcela som tento set náramkov aj v inej farbe,ale zistila som,že sa líšia len 1 náramkom,takže by sa mi to vôbec neoplatilo nakúpiť si toľko rovnakých :D :) Som rada,že sa páčia :)

      Odstrániť
  4. ten svetrík :3
    http://mimlovee.blogspot.sk/2014/11/winter-fashion-wishlist-giveaway.html pozývam ťa do GA

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Úžasné kúsky :):) mala si šťastie zohnať takéto vecičky :):)
    Môj blog : http://trythispin.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám veľmi pekne za komentár! :) ♥