Čo som si kúpila za mesiac júl ?

Ahojte! Som veľmi rada,že konečne blogujem!

V dnešnom článku Vám napíšem, a ukážem, čo som si kúpila za mesiac júl.V júli som toho veľa nenakupovala,pretože som väčšinu času strávila mimo domu.Síce aj na prázdninách sme boli nakupovať,ale z Čiech mám teda len pár vecí,čo som si kúpila,ale veľmi veľa som ich zase dostala..:)

Tak,idem na to! :)


Okuliare( Tally Weijl)- Presne po takýchto som vždy túžila.Boli to posledné okuliare tohto typu(aké šťastie!) Stáli 50Kč ,takže tiež paráda! :) Som veľmi rada,že ich mám,aj keď nosím dosť silné dioptrie,občas si ich nasadím ^^


Prstene(Baťa)- Úplne krásne farby,ktoré sa hodia k jednoduchému outfitu! :)  Cena- 5,75 €


Prsteň s ružičkou (C&A) - Jednoduchý,prsne taký,aký som chcela! :) Cena- 3€ 


Upokojujúci korektor(AVON)- Vybrala som si odtieň FAIR(najsvetlejší) a som veľmi spokojná! Cena- 2,20 € 



To najlepšie na záver:  Univerzálny intenzívny hydratačný krém(AVON)-Má super vôňu,aj keď na niekomu pripomína pánsku vôňu :) No mne sa páči a vlastne,čo sa týka krému je fajn!Pleť a teda aj celé telo nemám vôbec suché(S týmto mám veľký problém :( )


PS:Baby,chcete recenziu na niektorý výrobok? :) Očakávam koment ↓ :)

3 komentáre :

  1. Zajímavé novinky, hlavně ty brýle :). A moc by mě zajímalo, jaký bude ten korektor, určitě pak napiš recenzi :).

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Paťka, tie okukiare sú top :)) 👏💕

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám veľmi pekne za komentár! :) ♥