Posledný deň !

Ahojte !!! 

Vitajte na mojom blogu,ktorý som si založila...vlastne som si ho založila len tak.Chcem písať.Je vlastne jedno o čom.O mojom živote,napríklad.Ani len netuším,kto by tento blog mohol čítať a koho by to vlastne zaujímalo,ale aj tak.Takže,troška o mne, na úvod.

Volám sa Patrícia, mám 15 rokov a som z okolia Prešova. Študujem na SPŠ Stavebnej a dnes som úspešne ukončila prvý ročník! Som veľmi šťastná ! Tento rok bol pre mňa naozaj vynikajúci. Spoznala som mnoho skvelých ľudí a konečne som začala študovať to,čo ma naozaj baví. Už asi od 5. ročníka na ZŠ som vedela,že raz budem chcieť študovať presne to! Staviteľstvo. Moja srdcová záležitosť :) 

Môj prvý článok teda bude o včerajšom dni. O poslednom dni v školskom roku 2013/2014. Je mi ľúto,že to končí,ale zároveň som veľmi šťastná, že po dvojmesačnom oddychu príde nový,lepší školský rok (dúfam) a zase sa naučím niečo nové. :)

 Takto skončil môj 1. ročník na strednej škole! A týmito hodinkami som sa musela pochváliť! Sú úchvatné :)
A na záver,to som ja.Len aby ste mali predstavu,kto Vám asi píše :)

PS: Páči sa Vám moja úvodna fotka? "Požičial" mi ju môj fajn kamoš,Matúš, skvelý fotograf! :) Jeho tvorbu si môžete pozrieť tu.

Prajem Vám krásny dník! :) V priebehu budúceho týždňa  napíšem nový článok :-) 


6 komentárov :

  1. gratulujem a pekne prazdniny!


    Pozyvam na letnu Sally Hansen a Oriflame giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/06/letne-rozdavanie.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka za pozvanie :-) Zúčastnila som sa!

      Pekné prázdniny prajem :-)

      Odstrániť
  2. Wow, tie hodinky sú fakt krásne <3
    barborawrites.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem,a to by si ani neverila,že som za nich zaplatila len nejaké euro :) <3

      Odstrániť
  3. hodinky naozaj toop ;) odkial?
    gummybaum.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám veľmi pekne za komentár! :) ♥