Zaujímavé ponuky z katalógu AVON 17/2014

Veľmi rada objednávam a skúšam veci z katalógov.Môj najobľúbenejší katalóg je AVON.Mám naozaj veľkú zbierku vecí z Avonu(a myslím,že Vám o tom spravím aj článok,ak nie,tak minimálne fotku na môj instagram).Zaujalo ma množstvo ponúk,tak sa možno inšpirujete na nákup vianočných darčekov.Priznám sa,ja ešte darčeky kúpené nemám,tento rok si to nechám asi na poslednú chvíľu.


Ako prvé mi padol do oka darčekový set Avon Femme,ktorý je v darčekovom balení a obsahuje:
-->Toaletný parfum Avon Femme(50ml)
-->Telové mlieko Avon Femme(150ml)
-->Sprchovací gél Avon Femme(150ml)
Ak náhodou ešte nepoznáte túto vôňu, v katalógu je vzorka vône,ktorá sa uvoľní,ak po nej prejdete zápästím,alebo môžete poprosiť Vašu Avon Lady, ktorá Vám určite ochotne poskytne vzorky.Táto vôňa je z kategórie pižmových  kvetinovo-ovocných vôní(hruška,magnólia,jantárové drevo).Set týchto troch výrobkov stojí 15,90€.

Ak ešte stále nemáte nič pre svojho priateľa,brata či ocka, kozmetikou nič nepokazíte!Avon pre nás pripravil pekné sety.
Prvý set-SET MEN ENERGIZING- obsahuje Hydratačný balzám po holení a pleťový krém v 1 Men Energizing/ME/(100ml), Energizujúci čistiaci gél a gél na holenie v 1 ME(150ml) a Šampón, kondicionér a sprchovací gél v 1 ME(250ml).
Tento set stojí 4,90€.
Druhý set-SET MEN ESSENTIALS-obsahuje Revitalizačný gél na holenie Men Essentials/MESS/(150ml), vyživujúci balzam po holení MESS(100ml) a pánsku kozmetickú taštičku.
Cena tohto setu je 6,90€.

Avon uviedol na trh novinku-Lak na nechty-Stardust.Vytvára matný vzhľad s 3D efektom už po 1.ťahu vďaka kryštálovému zloženiu s trblietkami.Odtiene týchto lakov sú naozaj perfektné.Je ideálny na slávnostné príležitosti.To všetko Vám sľubuje Avon.Cena tohto laku je 2,50€ s kúpou ktoréhokoľvek výrobku zo strán,ktoré nájdete vypísané v katalógu.

Mala som možnosť vyskúšať fixačný sprej na make-up,s ktorým som bola spokojná.Make-up naozaj krásne zafixuje a vydrží dosť dlho.Vytvára neviditeľnú vrstvu,ktorá udrží Vaše líčenie bezchybné.Jeho momentálna cena je 3,90€ a ja si ho rozhodne objednám.Je to taký malý pomocník.

Teplé rukavice počas chladných dní neposkytujú dostatočnú ochranu.Čo sa týka starostlivosti o ruky . od značky Avon,som maximálne spokojná.V tomto katalógu máte na výber zo siedmich krémov,každý slúži na niečo iné.Ruky si zaslúžia Vašu pozornosť!Cena krému je len 1,30€.

Maličkosť pod stromček za 1,90€,spreje na úpravu vlasov.Mala som možnosť vyskúšať len sprej na ochranu vlasov pri tepelnom stylingu,ale bola som maximálne spokojná,tak určite si objednám aj nejaký iný z tejto série.Ny výber máte z piatich výrobkov.

Avon pripravil pre našu pokožku fantastické osviežujúce prekvapenie!Telové spreje ,mlieka alebo sprchové gély s rôznymi vôňami-ako napríklad,čučoriedka a orchidea,slivka a vanilka,figy a vanilka,ruža a čokoláda,granátové jablko a mango alebo sladký čerešňový kvet.Super vianočná ponuka nám dovolí namiešať si svoj voňavý set.Ktorýkoľvek 1 výrobok/Telový sprej,mlieko alebo sprchový gél) za 2,90, alebo ktorékoľvek 3 výrobky len za 5,70€!

Dúfam,že sa Vám tento článok páčil,ak by ste takéto podobné články ešte niekedy chceli,napíšte mi do komentára! :)

       NAILART GIVEAWAY - NAILART GIVEAWAY - NAILART GIVEAWAY - NAILART GIVEAWAY - NAILART GIVEAWAY

3 komentáre :

  1. haha :) aj ja som AVON závisláčka :D keď niečo chcem, vždy hľadám hneď najskôr v Avone :D :)

    http://novybloggg.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Miluju avon. Mamka dělá Avon Lady a jsme velice spokojené, už jen proto, že se tam dají sehnat i hezké balení nebo věci k Vánocům, nebo i k narozeninám apd. :)
    avon je úžasný, hned musím mrknout na vánoční katalog, který už by tu mamka měla mít :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já hrozně mám ráda od avonu tělové spreje :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám veľmi pekne za komentár! :) ♥