Bez čoho sa nezaobídem pri nailart? #3

Ahojte!
Dnes,som si pre Vás pripravila článok,v ktorom Vám ukážem,čo všetko potrebujem pri tvorbe nailart. Samozrejme,nevyužívam všetko,niektoré veci beriem ako inšpiráciu a niektoré zase ako pomocníkov pri realizácii.



 Ako prvé použijem štetce,ak mi práve nevyhovuje štetec, ktorý patrí k laku.Štetce som si objednala cez eBay a táto sada ma vyšla na neuveriteľných 1,15 € ! Tieto štetce mám veľmi rada,pretože majú dlhú rúčku,takže sa veľmi príjemne držia :)
 Trblietky! Áno,to je moje. Vymýšľam rôzne kombinácie,takže potrebujem mať pri sebe všetky,ktoré mám,aby som zistila,ako to všetko bude spolu vyzerať! Prvú nádobku mám od kamošky, ako darček, a druhá nádobka je z tejto stránky a vyšla ma na nejakých 0,90 €.Samozrejme,na presné osadenie ozdobiek používam pinzetu,ktorú som si kúpila v Čechách, v nejakom obchode,kde mali krásne veci, ale tuším,že taký obchod sa na Slovensku ani nenachádza. Stále cca 40 czk.

 Občas používam aj takéto pásiky.Sú veľmi tenučké,no vedia pekne oživiť.Týchto 10 pásiek som si objednala taktiež cez eBay a vyšli ma na nejakých 0,90 €.
Ak si na nechty nanášam lak svetlejšieho odtieňu,použijem bieliacu ceruzku.Táto je z Oriflame,bol to darček od mojej krstnej,takže cenu neviem,ale už dávno som ju nevidela ani v katalógu,takže neviem,či sa dá ešte zohnať.

                                                   Bez čoho sa neviete zaobísť Vy? 

2 komentáre :

  1. tá bieliaca ceruzka vyzerá fajne :) a neviem sa zaobísť bez minimálne 3 vatových tyčiniek a 3 tampónov na odličovanie, keď sa mi necht nepodarí :D (celkom často sa to stáva:D)

    http://novybloggg.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa to už teda často nestáva,mám v ruke cit,tak preto som tieto pomôcky do môjho článku nezaradila.Ďakujem za komentár! :)

      Odstrániť

Ďakujem Vám veľmi pekne za komentár! :) ♥